September 24, 2011

SYAWAL..

heyy saya mahu cerita about raya la heeee...saya tau dah lama ia berlalu tapi saje nak post kat sini hehhe..
ok tahunni first syawal sambut di kampung belah mama saya di AMPANG TASIK KL..dekat jekan.
memang bestlahh after berbuka kitaorang sepupu sepapat gi shopping beli baju raya kat KL sebenarnya
baju raya masing2 dah ada tapi time lps buka puasa pakat ramai2 nak pakai jubah la plk kan nak jadi ARAB
first syawal haha..ok aku takde juba soo pe lagi lepas buka solat maghrib then start kereta go shopping at night malam raya'
haha syokkk hbss byk SALE woo..my mum bgi dalam rm 400 alhamdulillah so what pe lagi shoppingla malam raya bersama
sepupu sepapat haha..gilerr ramai weyhh biasala kat KL kan malam rayatau2la..yawww ingatkan mula2 nak gi jalat TAR
malam raya uh tapi tak larat plkk kompem ramai gilerrrrkan..kalau aku pergi gak mlmtu kat jln TAR kompem dapat jumpa cik abng sayang tu hahhaa..sape lagi NUBHAN la diiaa pon ado kek JALAN TAR ngan HOT FM ada apa ntah..seb gakla aku tak gi kalau tak bukan beli baju tapi t sibuk date ngan diahaha maklumlah saya kan NUBIES hehe..=D


ok stop cite pasal cik abng syng saya tu t tak leh bhnti haha..=Dok carik2 punya carik then jumpa dah bape kedai aku mask takde yang berkenan maklumlah mlm raya kann semua dah hbs tinggal yang brk2 je hehe..=D dlm pkl 10 mlm camtu baru jumpa haha..memang class la bjunye harganye ponn kann leh thn but dpt separuh harga yeahh muka aku memang aku tak mintak pon separuh harga baru tanya ni bape then akak tu trs ckp akak bgi kat adeq sprh harga haha..dah byk kali dahh selalu camni tak kira raya or tak hehe..untong aku haha..=Dmurah rezeki hehe..then dah dapat sepupu aku tak dpt2 lagi aku siap beli beg lagi macam2la selendang bagai hehe shopping malam raya SYOKK hehe..jubah saya cam dress..=)first sayawal pakai semua kata woo NINA HOTT haha,,malu2 then dtng jiran2 sekampung dok kata kat aku wooo ANAK ARAB adeyhh saya tau muka saya ada mcm arab2 sikit heee keturunan campuran memanglahh heee..=D





ada ke macam arab??cam takdejekan haha..kawan kat sklh pon panggil saya anak arab haishh..hehehhe..haaaa kat atas tu gmbr saya di pagi syawal huhuhu..HOT haha hot la sangatkan hehe..



haaa..see OPAH SAYA HOTT tauuu..bkn cucunye je opah nye pon HOT hehehe..opah saya pakai spek yu sebab baru lps oprate matenye so takleh kena silau2 sebabtula kena pakai spek tu huhuhu OPAH KU HOT hehhee..=D

No comments:

Post a Comment