September 24, 2011

KASANOVA

HEY hello hello..anaeoghaseyo...=)harini saya nak berkaroke n clubbing di blog saya ni jommm joint hahhaa..=D




           KASANOVA


HEY YOU,

dahulu ke kenal ia jejaka idaman malaya,
semut pun tak mati dipijak lemah lembut bicara,,ooo..
semakin ku buka hati semakin mata,,ooo..
dia berselindung untuk mengaburi langkahnya..ooo.
kiniku tak mahu ditipu dengan si pencabut kalbu.

mula2 ku benar benar nak bercinta dengan ia2tapi lama2 belangnya keluar
ruparupanya jahatnya suka2
ku ditawan dengan KASANOVA
semua hendak digoda

menurutnya aku permaisuri bertahta dalam hati
sebaliknya dia penjajah byk lagi yang lain
sia2 aku setia akhirnya harapanku hancur
cukup sampai sini saja percaya romeo,,oh no
kiniku x mahu ditupu dengan si pencabut kalbu.

mula2 kubenar2 nak bercinta dengn ia2
tapi lama2 belangnya keluar
rupa2nya jahatnya suka ku ditawan dengan KASANOVA
semua hendak digoda KASANOVA....

fuhh dahh2 cukup2hahhaa..buat tabiat aku harini kan hahaa..=Dtau tak lagu sape??ni lagu akula..my new single..



hahhaaha....im just kidding la hehhee..tgk muka kat atas tu poyo je lebih kan kanm hehhee.=D


haaa..nilah penyanyinye STACY hehee..syokk hbs woo lagu KASANOVA terbaikkklahh..tgktu alahai comell gilee stacy ni ..kakak aku ni tau (merapu) hahaha..masani stacy tgh launching album dia kedua tajuk album dia STAY-C dapatkan di pasaran tau (promote plk) murah je rm 19.90..ye aku pon tak beli lagi hahhaa..tapi memang aku nak beli sebab sebab saya minatstacy bahh hehe..sejak dia mula2 masuk AF6 lagi saya sudah minat dekat kakak saya ni (perasan glr aku) hahhaa.=D so what suka hati aku la hehe...ALAMAK TERLEBIH SUDAH (tagline STACY bah...k chaw..=)

No comments:

Post a Comment