September 25, 2011

DRAMA,,DRAMA..for my school holiday...



Halooooo...waduh2 smart tak pict di atas??cuba carik mana satu saya..ada yang terselit2 tu ..hehhee..kalau tak jumpa rabun tahap kroniklatu awak awak tu hahhahaa..=D carik cepat carikk..hahahaa..just kidding la mano ado den kek atastu wahaha..nmpk sangatlakan tipunye..ok yang kat atastu depan sekali si jejaka kacak uh nama dia LEE MIN HO kenal ke??famous tu  artis korea pelakon gilee HOTT sekarang...ni cerita korea baru tak taula baru or dah lama but baru nak ditayangkan di kaca tv sluran CHANEL ONE HD astro beyond..owhh sayangnye saya takde astro beyond huhh..takpe2 i can DOWNLOAD hehhee..=D tajuk citeni RUN MACKEREL RUN..



Yeahh yang ini pula ponn cerita baru tjknye PROTECT THE BOSS cite ni sekarang tgh ditayangkan di kaca tv saluran HD ONE astro beyond..ermm samala yang cerita kat atastu tapi sayang saya mana ada astro beyond astro biasa adola leh tgk cite2 korea kat chanel KBS je haha..saya membodek my mum n my dad nak pasang astro beyond haha.nak tgk korea nye pasal tapi kalau dah ada astro beyond t hbsla akuje yang control tv 24 jam koreaaaa jeee hahaha...sekarang pon asal buka tv muka aku tgk cite2 korea hehhe..dah sebati kann huhu..cerita ni pon aku akan DOWNLOAD yeahh t time school holiday bengkakkan mata dok lyn cite2 korea yang tlh di masukkan in my lappy huhu..pelakon yang HOT ADALAH KIM JAEJOONG huhhh laki yang kat bawahtu GILERR HOT N HENSEM..



Yangg ini pula memang gilerrr meletup citeni CITY HUNTER..smstinya plkn utama dia LEE MIN HO juga yeahh..see macho glr..cerita baru hbs kat tv ermm kat chanel yang samalakan yang kat atas2tu..dan plng happy saya dah ada cerita ni yeahh sudah selesai download huhuhu..so lps final exam layan semuaaa cerita korea huhuhu..tak sabar ni hehehe..citeni gilerr best..saya tgk citeni pon kat kmpng tu pon sikit2 hahaha..yela kat rumah takde astro beyond hehhe..=D waduh2 nmpknye cuti sklh yang akan datang thnni saya mengisinya sekali lagi dengan tonton drama2 korea sama cam thn school holiday thn lps haha..korea 24 hours..huhuhu..=D ada lagi cerita korea yang lain huhh like SECRET GARDEN..B.O.F ( dah lama) dan lain2 lagi huhuu..memang SYOKKLAAA..=)

No comments:

Post a Comment