September 25, 2011

PMR??gudluck adeq2 sayanggg..=)

ASSALAMUALAIKUM...

HEY 4.10.2011 GUDLUCK adek2 ku yang mengambil PMR this year hehhee..korang plk kena saya sudah kena thn lepas haha..ok first adk2 jgn gementar n sebelum masuk ke kls or dewan peperiksaan selawatlah supaya hati tenang..then bila dah masuk bgi salam n nak duduk baca bismillah..sebelum nak menjawab soalan tlsla words BISMILLAH kat atas depan soalan uh macamtula saya buat tiap2 exam heee...then baca surah al-fatihah,,ayat kursi,,3 kul & surah al-insyirah..ustazah saya ajar supaya dapat menenangkan hati dan pemikiran untuk menjawab exam..amalkanlah ianye mustajab saya sendiri lakukannye..kalau terlupa ke apa ke selawatlahh dan minta doa kepada ALLAH..


ok tu tips2 sikitje dari prof ANIS AMANINA hehhehee..(merapu)takdela tu saje je nak share hehe..GUDLUCK ye adk2 watlah btl2 kalau nak masuk aliran yang korang nak lagi2 yang nak masuk aliran sains kena byk strungle woo..alhamdulillah saya dapat masuk ke science stream hehhee..=)

OK alaaaaaa..kls aku cuti ke time bdk2ni PMR??kls sains huhh susah gilee nak dicutikan,,alaa cutila cutila hahaha..=D ermm aku rasa takdenye cikgu nak bagi kls aku cuti aduii so sklhjelaaa kannn..final exam pon dah nak dekat,huhh..so what??STUDY,,STUDY,STUDY laaa..hope final exam ni aku nak tareget BM,BIO,MATH,AGAMA,,SEJARAH.hehhehe..=D im very scare with ADDMATH,PHYSICS,CHEMISTRY,BI...ouchhh so scare huhhh..=( WISH GUDLUCK TO ME OK..hee THANKS =)



kehkehkeh lawakk arr gmbr minah tu kat atas hehehe saya latu bangga woo tjnk nama saya ANIS AMANINA n lencana sekolah saya SMKJK hehhee...ouchh thn depan saya last sekolah huhu..mesti raikan hari sekolah dengan pnh makna hehehe..=D thn dpn saya 5s2 ouwhh cam tak cayeje sebab masa saya form3 saya ada kakak angkat kls 5s2 and sangatlahh rapat ngan akak2 5s1 dan masa tu saya hrp sangat nak masuk kls sains then dpt hahhaa..=D ada chemistry ngan kakak angkat saya tu heehehe..=D

No comments:

Post a Comment