June 26, 2011

tiada tajukk...

                   ASSALAMUALAIKUM..


   Hello semuaaa..selamat hari ahad hahhaa..ok aku suka suka suka suka gegile plkk kat rmbt dia sebab rmbt diaa serupaa ngan mamat korea yang aku gilee minat plk haishhhh kim hyun joong namanye masa dia shoot cite b.o.f rmbt dia kuning n smarttt wo n sekarang di ponn wat rmbt camtu??sebijik plkk aii hahaa..lagi la aku suka..


   Sape dia??sape lagi nubhan laaa beb..sekarang rmbt dia pehpehpeh kuning maaa,,n sebijik plk aku tgk cam kim hyun joong...likeee..
n sidia tu plkk ermm sekarang dah makin ramai orang panggil dia nubhan ermm muka memangla sama kannnn..huhhh..sape plk sidia tu??owhh takleh la bagi tau yee ......haishh pe lari tjkni haishhh pth balik sat..ok sekarangni aku memang suka gilerr tgk rambut baru nubhan soo smartt huhuhu..=) orang dah hensem wat gaya cane ponn totap hensemmmm kannn....



        



             yayayyayaa..wassup2 haha..eheh jgn silapp ye buka rmbt kuning girlss tu okk ..tapi yang kat belakang tu si jejaka tu hehehe..
tulaaa baru btll hahha..=D    

No comments:

Post a Comment