June 26, 2011

my ambition...

ASSALAMUALAIKUM...

     

       ok harini tetibe nak ceritaa pasal masa hadapan..eceheceh hahha..maksudnyee cita cita akulaaa..nak jadi apa bilaa dah besarr nanti...






 1)DOCTOR
 2)AHLI FARMASI
 3)BISNES WOMAN



       Ok..see gmbr diatas??ok tiga2 itu adalah cita2 aku..first2 aku memang nak jadi doktorr sejak kecikk lagi aku sukaa gilerr check2 orang n cucuk orang hahaha..=D minat gilee jadi doktorrr..n nak jadi doktor ni bukan senang bebbb banyak kena belajarr ...


         second..ahli farmasi..ok ni aku minat nak jadi sejakk fom4 thhni ntah tetibe plkk haha,,mentang skrng dok kat kls sains kann,,haha..
bestt dooo jadiii ahli farmasi ni ...kimia kena teree la weyhhh...


         thirrd..bisness woman,,k ntah sejak bilee aku suka nak jadi bisness woman hahaha..tetibe ianye datang bergolekk cehh ahhaa..
mcm besttje huhuhu..


        ok dua2 cita2 aku yang pertama n kedua dalam bidang sainss so kena usaha kerass laaa kannn ..n sekarang aku berada di kelas sainss..ok finee aku tak jadi tukarr kelass ke teknik 1..aku rasa sayangg gilerr nak pindahh klss weyhh dah 6 bulan setengah aku bljrr dalam aliran sains tetibe nak tukarr ke aliran akaun??pehpehh haha..k aku sebernanye lehh bawakk tapii tula ngada2 baca buku last minit memangla kann haha,,padanla mukoo..ok finee ub3 nanti aku akan buat btl2..insyaallah..


   thn depan 2012 dahh SPM woo..kena buat yang terbaikkk...aku nak masuk universiti..UITM kos sains hayat..yeahh i want to be a DOCTOR one day..=)

No comments:

Post a Comment