June 25, 2011

THE CURVE..S.O.X by CELCOM


      



ASSALAMUALAIKUM...
     

        korang semua hujung mingguni buat apa???keluar ngan kawan or family??ok harini sabtu 25 jun 2011..aku gi THE CURVE kat damansara...buat apa kat sana??ok aku gi lawatang anjuran sekolah soo aku pergijelahh kann saje nak jalan2 hahhaaa..=Dfirst2 cam plk gakla tak tau kena buat apa last2 rupanye kena wat pancaragam soo belasahh jelahh pe lagi wahahhaa..nyanyi lagu sklh n sebut KOLONY byk kali adehh memang bestt gilooo...


     Then bila dah buat semua tu perut mulala rasa laparrr lunchh timeee..dapatla bihun goreng k fineee oklaa byrr pun rm2 jekann..ko nak lebihh bwk bekall hahaha..=D pastu makan2la kat merata2 tempat kehkehkeh...dahh hbs makan pe lagii merayau kat dalam uhh shoppingla cuci mata jee duit tak bawakk hahhaa..pastu sebelum balikk aku belila rantai pink colourr beb huhuhu..tak mahal pon rm10 je ok whatt.kalau kat luar mahal kottt..then aku ngan zati beli MCD aku  beli burger fillet o fishh..


        Dalam pkl 2 lbhh berkumpull n balikk arr pe lagi naikje bas mata aku ngantukk gileee beb penatt gilee dahla aku jadi photographer untuk piqa hahaha,,layann jelahh tngkp gmbrr gegile rasa malu takdooo langsung hahaha,,memang sportingg hbss soo sekarang aku pntt gilee dahhni blk tadi ts terlelap then mknla burger yang aku beli tadi uhh ..k la tgkjela gmbr kat atas tu ehh mls nak upload wahaha..k bai..=D

No comments:

Post a Comment