June 21, 2011

CHIT CHAT CHOT...

                                                             ASSALAMUALAIKUM




       haii allss..k sebelum aku masuk tidorni kan nak share2 n story2 ngan korang japp hahaha gitu ye anis hahha..=D ok hari soo happylaaa ,,kenapa??whyy??whyy?? n the answerr isss zzz hahaha,,dah lps y z la kan hahaha..lawak bodoh datang kuikuikui..



     ok sebernanya happy sebab sebab dapat chit chot ngan NUBHAN lagi horeyy,,alhamdulillah chat ngan dia kat laman web utusan malaysia online..mula kol 9.15 sampai 11 mlm huhh perhh aii lombap giloo ehh den sabarrje yola mana taknye apa yang aku tls tak kuarr tapi tls your comment is sent bykla ko sent kek mano ko sent den pon tak taula tapii nubhan leh baca hahhaa..adehhh..


     then masa pertengahan masa uhh ramai yang dah bengang sebab tak kuar apa yang diaorang tls wahahaha...pastu dalam kol 10.30 kott tetibe lajuu lahh pulakk..hahaa..tapiiiii laju2 nubhan plkk hilang ntah ke mana senyap tetibe ni sabunfc nila tak hbs2 kenakan nubhan ngan stacy uhh trss sonyap nubhan haha,,ce22 jahat aku wahaha...aku ponn tryla sent sebab aku tgk nubhan hilekk aku pon sent la kot2 tetibe dia nmpk aku sent dia bls ke hikhik..thenn aku pon tlss ~RAMBUT BARU NUBHAN SMARTT HBSSLAA..=)~ tup2 time tu gak dia muncul n trs balas ~MEKASEH ANIS =D~ perhhh gilee tekejut kot yelaa tadi menyepii time aku sent trss blsss woo laju plk uhh hahaha..aku pe lagi huhh nubhan bls??hahhaa..bukan main suka lagi haha..then chat chit chotla smpai dia kata okla ~NUBH DAH NAK OFF NI BYEE~ ~TRSKAN SOKONG NUBHAN~ aku perr lagi ckpla ~BYEEE NUBHAN~ dia blss~ BYEEEEEEEEEEE~
n sebelum uh adala sabunians ni (klb stacy n nubhan fans) suruh nubhan ckp sayang sabunias then nubhan ckpla kann pastu dia tak tinggal ayat nihh ~N OPKOSS NUBIESSS I LUV U LAHH~ perhh suka gilee hahhaa..selalu ingatkan nubies dia huhu..cayalah nubhan..


        k tuje hahaa..gegile aku dtngg nak wat cane hahaa..time chat ngan nubhan teringat kat seseorang tu haishh...haha k la dah malam ni nak tidorr sok sekolahh kompemm sengihhje wahahhaa..=D alhamdulillah terima kasih ya allah kerana memberi kesempatan untuk saya chat bersama nubhan ...=)



~NI DIA GAMBAR NUBHAN SEMASA CHIT CHAT NGAN KITAORANG~
nije gmbr yang nubhan kasi masa uhh..thanks ehh nubhan..=)




         sooo,,hadnsomee kann hahhaa...tgktu muka dia alololo hahaha..ala2 korean gituu huhuu..dah macam kim hyun joong den pon ado haha.. k tata titi tutu..thanks for reading..=D



      

No comments:

Post a Comment