June 16, 2011

sukann 2011...

        Heyy guyss,,wassup,,huhuhu..perhh harini pntt giloo harini ada latihan sukan ikut rumah sukan n buat pertama kali aku berada dalam pasukan MAT KILAU rumha sukan hijau hahhaa,,3 thn turut2 aku rumah dato kelana kuning then naik fom4 tetibe cikgu tukarkan masukk mat kilauu layann jelahh ..perhh aii tadi ado ko cikgu srh lompat tinggi??aku blhhje lari2 then tlkje tiangtu wahahhaa..=Dselama 3 thn aku sklh kat situ time lthn sukan takde plk lompat tinggi tetibe thni ada plkk haishh cikgu ni kann sajeje..
huhh perhh aku lontar peluru dapat tepukan yang gemuruhh suka aku ..jauh glrr aku lontarr amekk ko,,aku macam blng bola tu cam aku cmpk segala perasaan aku sedihh haa amekk ko jauh gilee pergiinye tu aku lpskan streess namanye hahhaa...;) hope mat kilau thnni hebatt yeahh..aku kalau bab2 lariini blhhje tapi tula kelemahan aku asal tgh larijee mulut aku ni sengihhje sepanjang larikk aduii gelak2 sorang aku tak blhhla serius time larkk aduii tadi lari 100 mtr pon tergelak2 tersengih2 akuni aduihh memang lawakk haha..=D

No comments:

Post a Comment