December 7, 2011

JOM HEBOH AT BUKIT JALIL..

ASSALAMUALAIKUM & HYE SEMUA..

cuti sekolahni pada ahad yang lepas yeahh firts time jejak kaki pergi jom heboh hahhaa..first time seyhh.=D haha..ok aku gi ngan sepupu aku bertolak dari cheras then gi lrt naik lrt gi bukit jalil..perhhh giloo ramai manusia sosak gilooo..turun kat bukit jalil dahh sampailakan.
fuhhhh ramai gilee orang kat jom hebohh..baru jerkk sampai dah panas gilee berpeluh sudah haha..=D then trs pergi satu both ni perhh gilerr ramai sekali gua pon mu lihatla ada apa tgk2 ada JOHAN A,SARI weyhhh trs jatuh hnst aku haha..=D ingatkan nak amk pict ngan dia tapi gilee ramai beraturr ermm takpolah..=( trs gi both hotlink plk ada AKIM & TOMOK & SOFAZ...wink wink wink masing2 ckp akim hnsmmlahh haha.=D ermm bolehla ngan spek besar diatu haha. tngkpla gmbr akim n tomok pastu kitaorang nak blh dari both tu then tibe2 AKIM,TOMOK lalu depan kitaorang btl2 depan kitaorang haha..masing2 terkedu plus terkejut haha..=D suka suka..pastu jalan2 shopping huhh hitam muka den hahhaa..=D then pkl 3 aku ajak sepupu2 aku gi both GUA.COM sebab ada FOURTEEN GROUP..walaweyhh pnt carikk both gua rupanya kat pelusuk sana haha..then wahhh bila dah sampai aku yang happy gilee sebab trs nmpk muka group fourteen tu semua time tu tak ramai orang lagii trs gi berdiri depan pentas wokkk gilee depan haha..aku dah pandng si ARIZ tu walaweyhh gilee putihh n hnm plkktu auww aku pndng then dia pndng blkk hahhaa..=D pasti dahh rami gilee orng diaorang pon wat persembahan lagu SEDETIK LEBIH, n lagu top dia BERDUA BERSATU pehhh suka gileee..bila dah hbs nyanyi dia wat game show dia nak carik orng aku ajak sepupu aku sepupu gua taknak aku pon okla..haha..sekali salah sorang group fourtten tarikk guaaa hahhaa..amekk koo then nak wat pe takkan nak ngelak kan??hahha..aku pon naik jelaa atas pnts tu tiop2 belon wahhh aku MENANG weyhh si ARIZ tu trs dtng dok sebelah gua timetu dahhh blushing hahhaha..=D semua sorakk walaweyhh dengan ramai orng tgknye tngkp gmbr bagai aku rasa aku jadi artis jap kahkahkah bukan senang nak dok atas stage then ramai orang sorak pastu tngkp gmbr hehhe..then aku dpt hadiah tq fourteen juara ni hahhaa..=D now forteen ajak chat kat gua.com..saya datanggg hahha..=D


=gmbr ada tapi tidak diuploadkann..sebab lappy ni giloo haha..=D

No comments:

Post a Comment