November 30, 2011

SHOPPING WITH AMMAR,WANI,GHA..

ASSALAMUALAIKUM HELLO GUYS..=)

Wassup,wassup hahha..sehat korang..=) cuti sekolah wat apa je??study??haha..mungkinlahhkan yang thn depan nak spm like me..hehh..
Today memang syokkkla..SHOPPING kannn memangla syokk haha..harini shopping ngan ammar,wani n najiha..suoerb best..kitaorang bertolak dari rumah dalam pkl 11 lbh then sampai sana jj bukit tinggi klang jerkk itulah port biasa kami haha..=D ok countinue wani g ngan ammar,aku gi ngan jiha..wani n ammar gerak dulu gi jj aku ngan jiha lmbt sikt then dah sampai bukit tinggi aku n jiha trs g delta tempat tuisyen nak daftar untuk fom5 pehh lepas rindu aku nak jejak kaki tuisyen kat situ lagi haha..firsttime aku msk tuisyen kat situ masa aku form3 memang superbbbestt tuisyen kat situ faham gilee cikgu dia ajoo..haha.then tadi g amk jadula dia semualakn..insyaalah t bulan 1 maybe masukla tuisyen kat situ..ingtkan nak msk bln 12 tapii aku busy bulan 12 ada jerkk eventnye..cano tu??haha..ok lps dah gi delta dah settle trs gi jj shopping time..mula2 tak shopping kitaoraang pakat nak tgk wayang cerita TWILIGHT SAGA BREAKING DAWN PART1...aku mana follow citeni ni pertama kali gua tgk haha..layann sajee tapi bestt gakk rasa mcm nak tgk plk part2 nye nanti..duduk dlm wanyng dalam 3 jam sejuk beku dok dlm tu..then lpstu shooping la macam2 beli ..aku beli beg,buku,lotion eyes dan shushi lpstu perut masing2 sudah lprr soo pelagi gi secret recipe melantak kat situ memang sodapp pastu dah terlampau kenyang haha..lps makan gi watson jap beli brng sikit..then blk naik teksi dlm teksi dok berlawak ngan abng teksi tu hahhaa..=D memang besttlahh kuar harini ni le last aku leh kuar mama ckp haha..tahula saya nak SPM thn depan heee takleh shopping ngan kawan2 lagi hahha..=D

No comments:

Post a Comment