November 12, 2011

NATASHA..

ASSALAMUALAIKUM..hello hello..



Hey you look so beautiful tasha sayang..=) ok diani aku rinduuuu gileeee kat dia..diani asal text akuje mulala *ANIS AKU RINDU KAT KAULA =( haaa mula dahtu hahhaa..aku lagila rindu kau sayang..lama tak jumpa dia sejak dia pindah..last jumpa awal thn kuar sama2 tu pon jumpa setelah lama tak jumpa..aku ngan dia dulu bkptje mana pergi dah balik rumah pon bkptje g mana2 ...tiba2 pindah pehh sedih teramat..=( mama aku knl dia kenal keluarga dia..mama dia pon knl aku..haritu g jj mak dia tgr aku *ANIS..hee aku blh plk tak prsn hhehehe.. kalau blh aku pon nak ikt dia pindah gak hehee..=D


~kenangan terindah with you friends~







kahkahkah huduhnyelahh muka aku..pict tahun lepas umur 15 tahun ..apabila umur saya 16 tahun ramai kawan2 berkata *anis muka ko dah lain arr.. me:ha??apa yang lainnye??plk arr korangni..diorang:yeeee lainlah ko tgk memanglah sama tak caye g tanya kawan2 ko yang lain..hahaha papelahh korangg.. k tgk dah jauh dahni..tasha makin lawa..i like..haishh bila nak jumpa ni sayang??haha..maybe cuti sekolah nanti tasha dtng dok rumah aku yes yes..=) i can spend time with you hehhehe..=D last words: miss you friends..=)


haa ni pict sekarang 16 tahun..cehh selitkan gak hahaha..=D


.ok thanks all..=)

No comments:

Post a Comment