November 7, 2011

mata bulat..

ASSALAMUALAIKUM ..=)


apa khabar??dah hbs beraya??hehehe..tahunni macam biasala anis raya kat rumah dulu lps dah solat sunat then sembelih lembu petang tu barulah gerak bali kampung kat ampang,kl kampung belah mama saya..hari isnin baru blk rumah..sebelum blk rumah gi hospital DEMC anis amek ubat macam biasalakan sensitif sikit badan daku ini eceh2 perubahan suhu and persekitaran menyebabkan aku tak sihat,but dah biasa dahh selalu gi amek ubat dah lali semuatu.=) ok see dah lari dari tajuk hahhaa..mata bulat?? mata saya la bulat tak caye??see the pict..


kehkehkeh bulat tak??haha.=D



hahaha memangla bulat dahh pakai lens sebesarnyekan..ce tak pakai lens biasaje matanya..=)





wuu..paling malas n tak suka sebenarnye aku nak pakai lens hahaa..=D tapi teringin so cubajelahhkann..pakai lensnye tak selalu ada masa2 tertentu je baru aku pakai..=D




                                                            

No comments:

Post a Comment