October 22, 2011

FADLAN HAZIM...

ASSALAMUALAIKUM N HAII HAII..=)

FADHLAN HAZIM??sape dia tu??ngehngehngeh bf baru saya heee..winkwinkwinkwink..



so cane??hnsem tak mamatni??bolehhlakan hahhahaa..caye ke ni bf saya??hahhaa..whateverla mana yang kenal FADHLAN tu mesti gelak terguling2 kehkehkeh(gelak jahat) wuwuwuuwuwuwu..diani rambt alala korea umur dia 19 thn wuwuuwu bdk kl..ngehngehngeh=D



OPSSS MR N..how??
sapelakni MR N kan??




hahhahaa..inilah mR N saya huhu(gedikss dah datang) ngehngehngeh..ok ni takde kena mengena pownn ngan FADHLAN HAZIM itu ok hahaha,,just saje nak selitkan nubhan ni sekali hahha..see harini saya imbau kembali pict nubhan sebelum dia jadi artis meletup sekarangni wuwuwuuwu tgkla berbeza giloo ehh..hahha..suka tgk muka dia sebelum dia jadi artis cutee gakk hahahaha..macam dak sklh aku (senior bacth 2010) ngehngehngeh..ok enough forget about my senior tu...haha..=D see alolo muka sucii jerkk masa dulu2 hahaha..sekarang wooo bertambah hnsm ngehngehngeh(gelak jahat)...


ok thats all ANIS merapu untuk malam ini..akhir kata FADLAN HAZIM ..wuwuwu..

No comments:

Post a Comment