October 23, 2011

BERSAMA BFF KU...

Assalamualaikum..

Bersama BFF ku ,gembira ceria selalu..gembira ceria selalu bersama..tettt hahaha..main bantaije liriknye aku tls hahaahaha..=D tak tau lirik lagunye tapi nak gak tulis kat sini hehhee..wuwuwuwuwuwu..saya rinduu BFF saya..


kami bertiga...



ngehngeh..dari kiri TASHA,ELLY & SAYA..wuuuuuu kami bertiga rpt gileee..gmbr takleh blh adeyhh ni gmbr lama eceh2 lama la sagtkn haha..ni gmbr thn lps jerkk masa umur 15 thn wuhuuuu tingkatan3...timeni srk2 amk gmbr depan kami cikgu hahaha tngkp pict cover ngan buku sains bijak tak??hahhaha..=D ini gmbr arr hahha..masing2 dahh lawa eceh2 nak bangga jap hahha..TASHA sekarang woo lawo gileee meyhh..ELLY pulakk wooo lawa plus comelll2..then saya plk??ermmm no comment makin putih kowttt selepas guna safi balqis perfect 10 wuwuwuwuuwu...=D

1 comment:

  1. atoto omeynya dia. tasha lame akak tak denga citer skrang. kemsalam kat duedue gadis sbelah anis tuh ekk. rindukan kamu semua :)

    ReplyDelete