May 22, 2011

Interframe at majalah aksi..=)

assalamualaikum alls..=)
 okeyhh,,ce tgk tajuk kat majalah tu??fuhhh tajuk dia hahaa..malatopss kebabomm hahhaa..=D memang tak blh blaa tajknye haduihh but memang btll n padanla tajuk tu ngan ci NUBHAN ni hahaha..=D ramai sangat peminat perempuan termasuklahh den ponn huihh...ok korang nmpk tak??nmpk tak??ade muka aku yang buat peaceee hahaha..=D nmpk tak ermm kalau tak nmpk ermm tak lama lahh tu hahaha..bak kata cikgu aku heheh..=D adela aku kat corok tu yang comell2tu comell ke??haha..over sudahni aduiii..=D haha,,so aku nak batak sikttla sikitje demann japp haha...yela masuk mjlh kann ko ada??huhhh..bkn mjlhni je byk lagi MANGGA ,HAI,AKSI,ape ntah lagi aku pun tak tau huhh,,butt rasa happy dowhh bile tgk ada gmbr aku msk majlh lagi2 ngan nubhn hahaha..memangla happykann aku tak sangka plk dok aku senyap2 ado gak yang tngkp gmbrr huhh,,kalau aku tau aku dah posingg malatopss punya wahh hahaha.=D so aku ni saje nak batakk japp haha,,sebernanye tak herann punn huhuhu..ntahla tak tau nape aku rasa tak herann..plkk??haha..k la tata..=D

No comments:

Post a Comment