May 15, 2011

I WANT TO BE LIKE A MODELLL..=)

assalamualaikumm,,haii haii hahhaa..oraitee entry saya kali ini ialah NAK JADI SEPERTI MODELL huhhh malatopss kann ??kann??hahahaa..=D napo plk ehh cik anis ni tetibe nak jadi cam modell??hahaha..oraitee aku suka tgk modell sebab diaorang lawoo lawoo woo KURUSS,,TINGGI,,huhh canteqq weyhh,so aku suka sukala haha..=D terbaikkk..ermm ramai yang nak jadi tinngi kann??haha..
but saya memang dah tinggi tinggi saya 171 cm tak tipuu ehh ini kenyataan fakta not auta cehh hahaa..=D huhh tinngi kan aku??hahaa..
nak wat cane dah dari keturunan yang tinggi2 belaka kann..huhh,,yolah keturunan adola kacukan siktt belah mama..huhuhu...
tinggi dah ada cam modell yess yess tapi tapii hahaa..kurus tu blm lagi hahaha,,agak chubbylahh but taklahh gemokkkk huhh..




okkk ,,ada gaya camm modell takk??wahahaha..over sudahhni hahaha..=D sompat lagi tngkp gmbr sebelum gi sekolah hahaha well nilah ANIS AMANINA suka sangat amek gmbrr huhuhu,,i likee themm so muchh <3<3 huhhu..like to be a photographer haha.,,ehh macam2 plk aku nak jadii kann hahhaa,,modellla ,,photographer lahh akauntenla hahaha,,apa lagi ntah nanti hahhaa,,but sekarang nak bljr btl2 nak target SPM nak dapat yang terbaeikk biar malatopsss result aku t huhuhu,,baruuu gempakk hahhaa,,insyaallah,,then aku nak masuk IPTA UITM yeahh tak taula nape aku suka sangat nak masuk uimt hehhee,,lagi2 UITM SHAH ALAM huhuhu,,mana taknye mama selalu dok sebut pasl uitm shah alam n aku pon prnh gi sana tgk diaorang amek ijazah huhh seronok gak bila dapat jejak kaki kat UITM huhu..ehh melalot sudahh hahhaa..=D ~TOPSS MODELL~

No comments:

Post a Comment