March 16, 2011

have nice day to shoopingg haha,,;D





assalamualaikum pembuka bicara..;D

haluu,,hehhee,,mau cite sikit masa sabtu yang lps(12.3.2011) aku g jj biasala kuar ngan kawan2 huhuhu..maklumlah dah mula cuti sklhh,,hehhe..;D ok masa hari sabtu tu kls 3e(2010) ada buat jamuan makan kat PAPAJOHN kat aeon bukit tinggi klang jj la tu..ermm aku pon joint sekali sekaki hahha..;D walaopun aku bkn kls tu tapi dah diaorang ajak aku pon jointjela hahhaa,,best arr huhuhu..;D

bukantu je tapi kita orang gak jumpa semua kwn2 yang dah pindah g sklh lain huhh gembira sungguh bila dapat berjumpa kembali hahhaa..;Dtapi bila nak blk sedih blk hahhaa..;D

ok lps dah makan2 jalan2 shoppinh ngan kawan2 aku pon rasa nak blkk then aku tpn my dad bape minit ayah sampai n aku pon terus cahww dari aeon bukit tinggi klang tu ,,n aku ajak ayah ngan mama gi GM KLNG hahahah,,sompek gi nak g jalan2 gi aku ni eihh..hahaha..;D biasolah den ni kaki jalan hahhaa,,ayah n mama ok je huhuhu,,suko den riang raso eihh,,hahaha.;D
then dlm pkl 5 lbh kott sampai kat GM KLANG ala aeon tu bkn jauh ngan gm pon 5 mnt je lehh sampai ahaha..;D
masuk gm pe lagi shooping la weyhh hahaha,,aku shopping lagi haha,,dapt 2 beg aku huhuhu suka2 hahaha..;D mcm2 lagila den beli selendangla ..begla.,,mcm lagi la hehehe,,tahnks mama n ayah huhuhu..;) adek aku plk sorang ikut ayah gi main tiang taknak masuk dalam adehh masalah btl haha,,biasala bdk kecikk,,hehehe yang sorang plk dok sibuk nak carik kasut hahha,,akhirnye dapt gak yang aku dah kepenatan yelahh mana tak nye dari pkl 12 tgh hari smpai pkl 5 ptng aku kat jj then blk trs g gm plk hahah,,memang puas bershopping la weyhh hahha..;D then dlm kete aku melantak makan donut yang aku beli kat BIG APPLE kat jj perhh sodap gilola donatnnye tu eihh,,lombut,,perhhh sodappp...;D hehe,,oklahh tu aja hehhe,,k tata titi tutu..;)

No comments:

Post a Comment