March 18, 2011

ATTENTION NUBIES...event,,event,,coming soon....

assalamualaikum..;)
 haluuu,,haluu,,yeah lagi bape minggu saje nak masuk bulan 4 bye bye bulan 3 hahahaha..;D ok bulan 4 ada apeye??yeahh semestinya BIRTHDAY AHMAD NUBHAN AHAMAD pada 2 APRIL 2011,hehehe..;D ok cam biasa setiap kali birthday dia harusla sambutkan huhuhu..so NUBIES ( nubhanfc) akan mengadakan event sambutan birthday nubhan yang ke 25 thn ,,huii 25 sudah nubhan muda lagi hahaha..;D ermmm,,,aku rasa nak jointla emm tapi tak taula blh ke tak ,,aku nak sangat g kalau tak dapt gi pon aku kenalahh call someone untk hello hello ngan nubhan huhuhu,,,dia dah offer dah suruh aku call cakp ngan nubhan huhuhu,,dari haritu lagi srh aku call tapi aku tak call tkt punya pasal hahha..;D thats all...;)

No comments:

Post a Comment