January 28, 2011

si comeyy...;)



hahahhaa..arghhh comelll gilerrr arr diani huhuhu,,comey2 canteq geramm aku tgk dia sape dia??hahhaa..tak kan tak knl STACY huhuhu..aku lama dah minat dia sejak dia dalam af6 lagi huhuhuhu..dia ni best ,,best gilerr suaranya mantap sedap huhuh..pastu best gilerr dia dance malatoppp huhuh..aku paling suka arr dapat chat ngan stacy hihihi....byk kali gakla huhuhu..stacy sporting huhuh,,ada haritu aku chat ngan dia kat asrto chat yang kat tepitu aku tgr dia nama aku nubies95 nubiestu nama fc nubhan pastu dia cakp haa ni mesti peminat nubhan kan hahahhaa,,alamkkk malu plk aku hahahah..yela stacy kan kawan rapay ngan nubhan so dia taula huhuhu,,ermm haritu aku ajak satu family aku nak gi mandi2 kat sungai congkak ada stacy n stacy frenz tapi tak jadi sebab ada hall adehh aku punyala nak gi sangat2 hahaha..tapi tak dpt hohoho..sedih gakla hahhaa..aku nak sangat jumpa ngan stacy huhu,,kalau aku jumpa dia hasihhh aku akan tgkp gmbr ngan dia byk2 huhuhu..comeyy gilerr stacy ni huhuhu..stacyni frenly huhuhu..cayalah stacy huhuhu...=)

No comments:

Post a Comment