January 28, 2011

alamakkkk gegile aku datang ,,hahhaa..





assalamualaikum,,huuhu.alamakkk gila aku dah datang kahkahkahkahkah terok gile ketawa aku hahha...okk..wahhh,,gilerr nsem jejaka tampan kelahiran kuala pilah negeri sembilan ni huhuuhu..ni nak gi tau suka hati akula nak ltk gmbr dia byk2 ada susahkan ko hahhaa..ni semua gmbr terbaru huhuhu..punya ensem la weyhh hahhaa..gilerr smart arr nubhan ni kann kan hahhaa..tetibe harini gila aku datang hbsss hahaha,,,ni sajo den luahkan hahahhaa..ko nak baca ,,baca tak nak udah hahaha..den tak paksa pon hahaha..wuhuuu..haishh bila leh jumpa dia lagi??ermm,,hahaa,,akuni kalau jumpa dia adehh hampes diam seribu bahasa,,lidah kelu hahaha..sejuk membeku hahhaa..tergamam semua adola hahaha..gilee arr weyhh first time jumpa ngan dia huhuhu...mak aku lagi sporting siap tolak2 aku suruh gi dekat ngan dia n tngkp kan gmbr aku ngan dia lagi hahahaha..thanks mama hihihi...,mama gi cite plk kat nubhan yang aku ni minat gilerr kek dio waaaa maluuuu hahaha,,nubhan golakje hahhaa,,pastu mulala nubhan tanya soalan kek den hahaha,,soalannye biarlah rahsia k hahaha..den apo layi jwblah apo yang dio tanyo kek den hihihihi...tinggi bebeno nubhan ni aku pon sampai paras bahu di je time berdiri sebelah dia adehh tak nmpk kplanye hahhaa mendongak den hahaha...suka,suka hahhaa...ermm bila leh jumpa dia lagi??kalau leh nakje aku joint event2 NFC huhu leh jumpa nubhan n nubies2 huhuhu....memang bestlahh huhuhu..chawww....;)

No comments:

Post a Comment