January 15, 2011

memory at konsert af minggu ke 2..with ~nubhan~..=)

wahhhhhhhhh,,huhuhu,,tujuan aku post videoni sebab aku suka sangat2 hahaha..ni nak cite sikit..aku suka gilerr time nubhan nyanyi laguni huhu,,gilerr bestlahh hahaha..timeni mula2 dia masuk AF masani konsert kedua kott ..timeni muka dia skema gilerr ada misai lagi ,,comeyy sehh ensem lagi huhuhu..tapi masuk konsert ke 8 je dia dah cukur misai dia haha,,lagila nmpk bertambah kemacoan dia hahaha...sampaila sekarang dia dah tak tampil ngan misainye lagi rasa rindula plk nak tgk dia bermisai comeyy hahaha..ok2,nak cite jap masa dia nyanyi laguni sebelumtu dia ada cite sikit si AC MIZAL(pengacara ) dok tanya kat nubhan soalan cepumas haha,,katanya nubhan pernah bercinta ngan putus 3 kali ngan perempuan yang sama uihh tak sehaluan nak wat cam mana(kata nubhan)hahaha..pastu ac mizal tanya plk ciri2 wanita yang nubhan suka ,,nubhan pun jawablahh,ciri2nye ialah ...yeahh anda nak tau??kalau nak tau harusla tgk video yang anis post kat atasni k hhuhu..t blhla tau ciri2 yang nubhan suka hahahhaa.....manalah tau kot2 ada ciri2 anda ke kan??cehh over sudah hahahhaa...sengal la ko nis hahahaa..adehhh..ohh nak cite juga alang2tukan haha,,time nubhan mula2 masuk af kan muka dia sebijik sama cam senior(2010) aku cehh seniorni hahhaa nama senior tu fizi hahaha..memang sebijik kott tak caya tgk betul2 haha,,kalau yang kenal fizi tu memang taula hihihi..hahaa..tapi skrng muka nubhan dah lain sikt agak berisi huhuhu,,dah tak sama sangat ngan si fizi tu hahahaha..fizi plk kmbng orng kata muka dia cam nubhan hahaha..sengal hahaha,,ok tak nak byk cerita jommm layan video yang anis post kat atas huhuu,,jom2..layann malatops(bak kata stacy)hahhaaha...ok2 dah jomm layannn kalau aku bosan aku buka youtube lagunilah yang selalu aku layan yang nubhan nyanyi n semua yang nubhan nyanyi huhuhu,.best2 hahha..k layannnnnnn..hihih..=)

No comments:

Post a Comment