January 16, 2011

=(

assalamualaikum..ermm harini hari isnin aku tak pergi sekolah..;( sebab arghh tetibe pukul 2 pagi badan aku gatal gilerr n aku pun bgn dan tgk warghh hbs naik merah2 n bengkak adehh gatal gilerrr weyhh..bendeni dah prnh kena gak tahn lps ,,thn lps lagila trk sampai naik ke muka tapi seb yangni tak alhamdulillah..dah aku tak blh tidor terjga pkl 2 pagi sampaila terlelap gak mata aku..aku ltk calamine losion so kurang sikitla gatalnye..arghh ni mesti aku salah makan ni adehh tak taula apa yang aku makan hbs naik kegatalan n kemerahan kat badan aku ermm..pagi2 ayah kejut aku gi sekolah n aku pun masatu ngantuk giler arr yela mana taknye tak tidorkan..bgn2je aku buka pintu bilik ada mama kat depan aku pun ckpla mama takgi sekolah harini,,mama pun tanya nape??aku ckpla ni haa..datang blk penyakitnye ermm.;(
mama pun ckpla nape tak kejut kan mama mlm tadi??aku diam je haha..malas arr susahkan orangje t hihii..pastu mama kata nak gi klinik kenala tunggu mama ngan ayah balik keje dulu.aku pun ckp taknakla takyah esok2 baiklatu kehkehkeh aku malas arr nak gi klinik sebab dah pernah kena sakitni tahun lpskan so aku ltkje calamine losyen ..perhh pagi tadi aku bgn lmbt hahaha..tak gi sekolah kann bgn pkl 10 hahaha.bila aku bgn lmbt tgk dah kurang sikt merah2nye...dok rumah sorang2 adik2 aku gi sekolah yang keciktu gi kat rumah orang yang jaganye..ermm,aku harap ptngni dah sembuh esokk aku nak pergi sekolah ..ada fizik plktu ..aku tak berani nak tinggalkan kls fizik ngan addmath sebab aku takut kalau tinggal t hbs pening kepala aku  nak bljr balik hahhaa...ohye..kepada kak lia sorry sangat2 sebab tak bls mesej akak kedit hbs 0.00 sen dah takda langsung hahhaa..sorry ye kak lia n thanks selalu tanya khabarlaa kat anis thanks ye akak..miss you to..anis doakan kak lia dapat wat terbaik SPM tahunni ..yeahh go kak lia go..hihihi..=)

No comments:

Post a Comment