January 27, 2011

masih terkejut..

salamm,,haliuuu lama tak update blog ermmm..tahunni memang byk stres hahaha..ntahla aku pun tak tau nape...ermm..byk kali plkla aku demamla peningla adehh mata aku sembabla tak laratla arghh macam2 adehh..homework plk bykk gegile ermm biasal kls 4 sains 2 kan ..pastu peka la bagai huuhuhu..aku nak cari tempat untuk tuisyen aku nak gak gi tuisyen rasa tak lngkpla kalau tak gi tuisyen ..aku nak tuisyen kat delta bandar botanic cam thn lps tapi takde hari sabtu ngan ahad semua hari biasa pentang plktu adehh mana ade kenderaan nak gi sana ermm...tapi thn depan aku tak peduli aku nak gak tuisyen kat delta bandar botanic tu sebab aku suka gilerr gi tuisyen kat sana dia bagi latihan byk gilee pastu bestla cikgu2 tapi yang plng bestnye kalau ujin or exam mesti ada bentuk2 soalan yang dia prnh bagi ada keluar hahhaa..tu aku suka gilerr time form3 camtu arr aku tuisyen kat situ bila exam sengihhje lagi2 bm hahaha..suka gilerr..huhuhu..;)

No comments:

Post a Comment