January 21, 2011

birthday gilrsss..



assalamualaikum..hihi..selamat hari jadi adikku yang ke 7 tahun dah bsr dah ko hhahahaha...harini mula2 aku tak ingat langsung birthday adik aku adehh,,aku sibuk dok pikir pasal homeworkk aku bykk gilerrr arghh sampai lupa birthday adik sendiri ish2 tak patut tak patut hahhaa,,,tapi lps blk sklhje trs aku teringat yang harini birthday adik aku haha..tak lama kemudian aku tpnla mama aku ckpla harini birthday angah nak wat surprise ke??mama ckp aku ada beli pape tak??aku nak beli??nak beli apa??kluar gi kedai pun tak hahaha...pastu mula2 nak beli kek tapi kedai keknye plk tutup haha..dah malam mcm pkl 7 lbh mama call aku suruh siap2 gi smbt birthday adikku kat luar kat jj je ermm bosan hahaha..jadilahh sambut birthdaynye kat secret recipe..macam2 hal plk adik aku wat hal nak kek yang gmbr cartoontu tu kena tmph dulu mau seminngu dah menangis2 kat kedai tadi haha,,sian pun ada haha,,last seb berjaya memujuknye seb baiklakan kalau tak tak taula apa jadi bnjr jj tu hahahaha,,mastu aku plk memang tgh lpr gilerr,,yela mana taknye blk sklh trs wat homework pastu kepenatan tertidor ngan buku terbukanye ish2 tak elok2 hahaha..tak mkn pape lngsng memang lprr gilerr la aku hahaa..smbt birthdayni pun tak dirancang pon mainn smbtje hahaha..asalkan adiku happy huhuhuhu..;)

No comments:

Post a Comment