June 30, 2012

CORETAN HATI...

assalamualaikum,first time nak meluahkan perasaan di blog,,ok itu tipu..=Dharini entah kenapa perasaan ini rasa takut sangat,tak ingin peristiwa lama kembali lagi.ok peristiwa lama tu lama dah  berlaku time tu 2009-2010.pada tahun itu telah munculnye seseorang dalam hidup aku yang aku pun tak tau kenapa aku sayang gilee kat diaaa,tak pernah aku suka kat orang macam aku suka dekat sidia..sidia memang besttt gila2 kepalanye,tapi kami tak couple just kawan sahaja dia bukan sebaya aku malah tua dua tahun dari aku,,=D
ok bila dah 2010 tahun terakhir dia kat sekolah,then bila 2011 dia dah takde ok aku rasa kehilangan dan sedihh jugakklahh..

dalam tahun 2011,pertengahan tahun muncul lagi seorang haiyaa yang ini muda setahun dari aku walaweyhh..=D tapii taklah rapat serapat sekarang..bila aku dah masuk form 5 n dia masuk form 4 barulahh kenal agak rapat k takdelah rapat sangat sebenarnye hehehe..ok perasaan aku sayang kat orang dulu itu muncul lagi dan aaku sangat takutttt,aku taknak perasaan itu lagi sebab akuu takutt ,takutt tauu...dan sidia ponn ermmmm di mana aku ada,di mana aku pandang di situlahh dia ada haiyaaaaa cano nihhh?? masalahnye sekarang dua2 insan nihh mukanye sama macam nubhan adoiii ,aku cuba menafikan yang insan kedua ini mukanye tak sama macam nubhan tapii ramai pulakk kawan2 aku cakap sama ermmm lahaiiiii peristiwa lama itu telah berlaku sekali lagi ,ok kalau korang tak faham its ok sebab aku tak cerita details kat sini cukuplh yang details tu aku jerkk yang tau apa kenapa dan mmengapa..ianya sangat sedih dan menyakitkan hati cewahhh..=D ok sekarang aku cuba membuang perasaan sayang dekat diaa jauh2 sebab aku takutttt...taknak peristiwa lama berlaku lagiii..=( cukuplahh masa form3 dulu jeee..lagipun sekarang aku dah nak SPM yeahh SPM weyhh penentu nak masuk universiti mana,itu sangatlah penting..aku kalau boleh nak masuk UITM SRI ISKANDAR @ K.PILAH N9 hehehehe..=D takponn masuk ipg kot ahahahha..=D

nahh lagu sedihh..=(

1 comment:

  1. assalamualaikum..
    ala anis.. sabar jela... jodoh ko xtaw lagi sape. just have fun.,okay :)

    ReplyDelete