April 11, 2012

ALONE...

Assalamualaikum hai hai..

Wuwuwuwu lamayeee aku tak berblog gehgeh...riduuu meyhh nak tls entry kek sini..haaa ni berkesempatan nak post hohoho..kalii nak post pasal...errr apa erkk??haaa my friends...ouchh sejak masuk fom 4 ..errr boringlahh sebab terpisah ngan kawan2 aku yag palingku sayangi ketat2...=(  err terpisah sebab yang pindah pindah,pastu aliran tak dapat aliran sama..=( hanya aku yang tersasar masuk kelas sains..kawan2 lain yang aku rapat gile2 dapat kelas teknik 1 n ert1..=(  gua dalam kelas tak jadi diri sendiri meanig is errr aku tak jadi mcm perangai aku yang sebenar...tak jadi gile2..n fun n ketawa terlebih lebih...hahhh itu perangai aku yang sebenar..tapii sejak masuk fom 4 hilang semuanyee..pediam lakk jadinyeeee..asyikk hadapp buku jerkk bila cikgu takdo..=( rinduu gilee ngan suhaili,sabirah,shahira,aifaa,hanies,izati,n paling aku riduu my bestfriend natasha khadijah..really miss you...lama tak jumpa tasha..hanya bertext di phone sahaja..gilee rindu tahu 2010 ,,haiyaa itu tahun aaa bnyk sweet memory...kak seyra miss you..=) rinduu kawan2n yang sekelas ngan aku masa f0rm 1 untill form 3..miss you all so much..lagi2 yag dok ngan aku ,memang riduu gile vaviss haha..kalau dapat putar masa nak aku undur masa fom 3..hahaha,,skrg dah fom5 ermm hanya terkeluar perangai yang gile2 apabila bersama wani ,wani zaty n aida itujerr yang aku rapat gilee vavis hehehe..=D IM ALONE..

No comments:

Post a Comment