November 14, 2011

monday..

assalamualaikum hai guys..

harini hari isnin sekali lagi aku tak gi sekolah hahha..=D dah hujung2ni kann kalau gi sekolah takde wat apa pon so baik dok kat rumah lagi bgs...pagi2 pergi jogging ngan jiran ..lpstu dalam pkl 12 lbh wani text aku weyhh jom pergi rumah wani zaty..aku pon okeyhh saje kahkah..pkl 3.30 aku gerak keluar rumah gi rumah wani..then sama2 bertolak gi rumah wani zaty perhh merempitlakan siap pakai helmet bagai padahalll dekat jerkk kott hahhaa..yela keselamatankan lalu highway memangla...pkl 3.45 smpai rumah wani zaty then tetibe wani ckp weyhh aku nak g jalan kebun nak tempah baju ,,sudahh aku ngan wani zaty koni asal tak ckp awal2 addeyh.then tunggu wani zaty siap2 pastu sama merempit gi jalan kebun plkk ..dah tmph bju bagai go to kapitan plkk makan time haa disitu jumpala AMMAR,DEDI,FARIS kami berkumpul sambil on9 di lappy masing2 yang ipad,,ipadnye untungla ada ipad haha..=D on9 guna wifi perhh berejam dok kat situ kami plng bsng kat restoran tu kehkeh well biasala kann buat mcm restoran bapak sendiri kahkahkah..order2 then yang bayar ammar kehkehkeh selalu beno dia yang blnja baik btl..untungla wani kahkah..=D then dalam pkl 6 ptng baru gerak nak blk rumah..so start mtr pe lagi blkla gi hntr wani zaty dulu then aku rempit ngan wani nak blk hahhaa..aku sampai dulu..aku trs gi depan rumah dia nak amk helmet last2 dianye takdo ..dia gi tunggu aku kat simpang sana haha..apolah ekauni den dah sampai dulu dah oii..hahha..=D


samapi je rumah haaa ada kat atin ngan adknye tirah tgh main badminton dpn rumah so aku pon joint sekakila kan,,huu pastu start mtr blk gi beli air soya plk kat depan uhh dengan tirahh..then lpstu amk adeq2 aku..bila malam mama n ayah blk aku ngan bangganye *MAMA NINA DAH MASAK GULAI LEMAK CILI API HARINI..=) senyum lebar den kahkah then mama cakap amboii sape ajar?? aku jwb:mana ada sape2 ajar nina buat sendirila terer tak??hehhee..=D tak sabar nak suruh mama rasa..mama pon rasaala wahh sdpp tapi kena tmbh air sikit rasa tu dah ada bgs2..ayah plk masuk dapur..apatu??ayong masak apa tu?? mama jwb; nihaa anak ayah masak gulai lemak cili api..then ayah gelakk tersengih ..pastu mama kata amboi ni byngkan N yang mkn ke??kahkahk aku gelak gila2 dah ayah pon ckp ntahhh byngkan N la tu hahha tetibe masak gulai lemak cili api mskn orang n9 hahhaa..then aku ckp HEY takdenye takde kene mengena ok I LOVE COOK laaahhhh..mama n ayah hahha..i know that hehe saje gurau2..=D

thanks for reading..=)

owhhyee..untuk kak seyra gudluck akak di UITM ARAU PERLIS....=)

No comments:

Post a Comment