November 17, 2011

di invite sekali lagi..

ASSALAMUALAIKUM HYE GUYS..


ok harini saya di invite untuk acara ~an evening with nubhan at saloma bistro jalan ampang~ date: 18 december 2011..huhh sebenarnye aku dah tau dahh acara ni akan diadakan sblm aku diinvite hehehe..=D tapi hakhakhak sorry guys nubies anis tak dapat pergi ..=( rancang memang nak pergi nak jumpa kawan2 aku geng2 nubies yang rapat ngan aku..lama tak jumpaa last jumpa time tgk wayang ngan nubhan kat midvalley sama2...rindu kat akak2 tu semua heee..selaintu mestilahh nak jumpa ngan inchek artis tu jugak kan??hahha..tapi..tapi ermm sorry yang ajak aku gi nak jumpala semua sorry..tak dapat joint event kalini..sebab 16 gerak blk kmpng kat perak sepupu kawen then blk sini 18..esknye 19 nak gi ukm bangi plk..sampai 23 december...bermalam kat ukm bangi..ngehngeh bestnyee jadi budak U jap hahhaa..=Dhaa nak tau nape aku buat kat ukm bangi nantikan entry bulan depan hahha..=D ok so yang joint event evening with nubhan tu enjoylaa yeee...jumpa anis thn depan time birthday boy hee insyaallah akan joint haha.tu pon kalau free sebab thn depan spm huhuhu..

k tata..thanks for reading..=)

No comments:

Post a Comment