October 2, 2011

KOLEJ ISLAM SULTAN ALAM SHAH (KISAS)

ASSALAMUALAIKUM hello hello holla holla...=)


hey hey saya nak storyni hehe..jomm ikuti kisah yang tak seberapa ini hehe..aktiviti pada 1 OCTOBER -2 OCTOBER 2011 saya telah menghadiri ke MOTIVASI PELAJAR CEMERLANG bertempat di kolej islam alam shah (kisas) firt time jejak kai kat sklhtu..sblmni dok dengar n lawan bola jaring je ngan budak2 dari situ ..sekarang dah pnh masuk sklh diaorang owww baru tau dok asrama cam mana macam bestt jerkk hehe..ok tgklaa gmbr2 dulu eh tak byk ponn sikitjee..gmbr pon hari kedua hari pertma takde sebab pakai bju sklh haha..=D








see gmbr saya nmpk cam pucatje yang first2tu hehe..time uh baru masuk dewan kepala gilee berdenyut tak taula nape ntah..gilee sktt..mata saya camm SEPET owhh hahhaa..=Dok ni second day picture hehe..hari pertama takde gmbrnye..ok saya kumpulan 5 terdiri drpda 15 orng dari pelbagai sekolah antaranya dari sklh SRI ISTANA,SRI ANDALAS,SMKA HISHAMMUDIN sungai bertih,KISAS(tuan rumah) & yang lain2 laaa...ni je aku igt hahaha..=Dermm bestla gak motivasi ni ni kali kedua aku joint, yangni aku joint dari pihak sekolah masa awal thn aku joint sebab mama saya yang mskkan sebab saya anak pegawai bank rakyat heee..first joint kat banting MATRIK KULASI BANTING cmprr ngan bdk2 sklh kat banting JUGRA,SMK BANTING dan lain2 laaagii..

kalau nak dibandingkan dekat banting n kat kisas  bagi anis lagi bestt dekat banting hehhe..jgn marah yee kawan2 yang joint kat kisas...sebab apa??entahla tapi memang budak2nye lainn gilee kat banting awal thn pergi bdk2nye perhh aii ramai gileee gilee ramaii n plng bestt SPORTING TERLAMPAU memang terbaikkk..haha..then aktiviti dia pon kat banting haritu lagi bykk aku terasa gilee pnt but kat kisas ni ermm blhh thnla tak rasa pnt terlampau hahaha..=D BUT oklaa kan yang pntng dapat memotivasikan diri ini yeahh..hehee..=D

1 comment: