July 31, 2011

30 JULY 2011

ASSALAMUALAIKUM &HAII HAII



      Ponnponnponn lalulalulalu hehhee..ok pada hari sabtu (30.7.2011) aku telah berada di UITM SHAH ALAM...buat apa aku kat sana??bljr kat uitm ke??wowowo one day insyaallah lmbt lagi untuk aku jejak kaki di ipta haha..lagi 2 tahun meyhh..ok aku kat sana ikut program BIJAK SIFIR DENGAN KAEDAH SIFU TAJ ni ayah akula yang masukkan aku ikut je..


     Program uhhh mula pkl 2 pm emm besttla gakk dia ajar cane nak maher sifir takyah hafal dia tunjuk formulanye memang sumpahh senang gileee..so aku enjiyy gilee study ngan sifu taj uh..cayalahh sifu..=)





         Oeyhh program ni hbs dalam kol 5 lebihh..aku laparr gilee haha..then solat asar dulu pastu jalan kat SACC MALL sat ngan my mom n aku nak makan STEAMBOAT lama menghidam haha..sian kan?? dalam perjalanan nak gi mkn steamboat kat shah alam berhenti dulu kat surau solat maghrib syokk oo surau tu ada aircond bykk sejukk meyhhhh..then dah selesaii trs gi makan kat restoran TUPAI-TUPAI nama dia plkkkan??so lantakla..first time sapai cozz kawan mama yang request soo kami ponn mau trylakan ..tempat dia perhh sumpahh lawa gilerr..steamboat dia fuhh masyukkk..sodap giloola...nak tau gi arr rasa sendiri n tak mahal dowhh tu yang pentingg..haha..






         Haaa..yang bykk sayurrtu aku la yang amekk hahhaa..melantak sayurr je tau keje aku hahaha..=D

No comments:

Post a Comment