July 10, 2011

GSC MIDVALLEY...

ASSALAMUALAIKUM....


           Haiii semuaa ape khabar??hahhaa.okeyhh ka aku ada post yang date date uhh so tadi aku dahh date cewahh bukanla date sangat hahhaa..ok ngan sape aku date??sapo lagi ngan NUBHAN la ..asal tak caye??den tak tipu yo btlla date ngan dia cehhcehh hahaa..
WAYANG BERSAMA NUBHAN emm pe lagi anjuran NFC la beb nubhan fansclub aku kan fansclub dia huhu..


          Ok aku dtng bukan main awal lagi nubies pertama dtg ko tauu hahaa...legar2 kat situ ptt dahh then kol 1 lbh ezah sampai then pergila ngan dia g depan pawagam tu jumpa la akak2 nubies yang lain salam2 gelak2 mcmla...pastu dah byr tkt rm 18 kitaorang tgk cerita TRANSFOMERS emm layanjelahh haha..dalam pkl 2 lbh nubhan sampai trss muncul dpn den ..haha.tercenganag jap hnsmm giloo haha..anak sape tu??hahaa..pastu aku n ezah gi dulu nak msk dahh tinggal la nubhan ezah dah trk tangan aku aku dok gelak2 ngan kak eicha huhuhu...pastu bile dah sampai kat pintu msktu tercegang jap nape diaorang tak msk lagi tak buka lagi ke??tup2 nubhan pon muncul kat kitaorang ckpp nubh masukk dulu aku pon tercengang hahaa..=D pe lagii ayukkk NUBIES2 semuaa masukk ikon mu itu sudah masuk bahh hahaa..=D


           Ok apabila dah masuk ermm situasi dia fuhh..sblm masuk kak harney de bagi bekas dlm uhh isi kertas nmbr sit aku dpt nmbr G12 ezah kak eicha kawan2 aku dpt F bape ntah ok aku dahh cuakk sebab takde kawan aku pon masukjela carikk sit aku mana ntah igatkan kat blkng rupanye depan okla tgh2 huhu..ok bermula kisahh ini...mula nak mskk nun jauhh sit aku G12 kann aku pon ckpla tumpang lalu kak..tumpang lalu..thenn adehh ada NUBHAN rupa2nye aku dok sebaris ngan dia sudahh kena lalu depa dia blshhje hahaa..lalu la depan dia then terpijakk plkk kaki dia owhhh tidakkk tula kaki dia pnjng sangat hahhaa..dia puyela tkjt aku pe lagi lagi la tkjtt then dia grkkan kaki dia aku hmprr jatuhh seb aku terpegang kaki dia n kata soryy sambil tergelak2 muka nubhan gilee tkjtt lawakk gilee besar matanye haha..pastu dia ponn tergelakkk gegilee adehh aku trs menuju ke sit aku hanyalah selang 2 sit ngan dia dia dok sit G9 aku G12 hha..bertuah2 huhuhu...masa aku dok kat sit nubh pndng n aku wat bodohh sebab maluu doooo hahaa.dahla nak terjatuh depan dia tpgng kaki dia plkktu haishh adehh malu2...


              Ok ni dah hbs nonoton adehh kebas buntut aku hahaha..=Dkat luar time nak kuar nubhan ni taknak bgn2 lagi ermm k aku crkk jln sebelah sana taknak lali depan dia lagi hahaa,,maluu maluu..then masa nak kuarr kat pintu aku tunggula ezah then tersempak ngan sepupu nubh faiz hehee..den maluu ngan dioo hahhaa..pastu kat luar pe lagi sesi photography la tngkp gmbrrr..n aku sembang2 ngan nubhan sambil pndng2 sepupu dia uhh hahaa,,gatallll...tngkp gmbr ngan diaa bape kali ntah lelebihh plkk haha..=D aku rasa harini dekat gilerr ngan dia huhuhu...n aku ramah plkk ngan dia hahhaa..=D


                                      ~ANIS ALBUM~



                                           nmbr tuah den dapek dok dekat NUBHAN..=)





                                     
                                                      yeahh kami bertiga..;)

                                                                


ni dia hero malaya hahhaa..NUBHAN..=)




mula2 snap gini jadinye..tak lawo den huhh...



Haaaaaaa..ni kali kedua hahaha..blhhla...


`
ha tulahhh diooo hahaa...memang lawakk hbsla semasa berada di dalam pawagam haha..adehh nubhan nubhan .....
hahhaaa..wokeyhhlahh harini memang besttlahhh bukan sebab aku kuar ngan nubhan je tapi ada yang lain juga yang
melibatkan orang yang aku suka gakk hahaha..tapi tu tak jumpala mesejj joo hahahaha..alhamdulillah..=Dhope suatu
hari nanti aku joint lagi yeahh sebelum blkk nubhan ckp n slm aku dia kata  ok bye t kita jumpa lagi okeyhh..okeyhh
NUBHAN..=)



THATS ALL...BAII..THANKS FOR READING..






No comments:

Post a Comment