June 13, 2011

jemputann,,jemputann untuk saya..=D

           ASSALAMUALAIKUM ..



                 haiii alls..k harini very happy haha..korang perasan tak??haishh ni la blog aku dahh canteqq gitu wahh..haha..ni baru edit2 soo oklahh dari duluuu..ni ngan pertolongan kawan aku WANI ZATI huhuhu,,thanks so muchh...


                 ok,,aku bukan nak cerita tu sebernanye haha..=D k tadi aku on fb jap then tgk ada jemputann untuk NUBHAN fans soo aku gilerr happy la kann..ni event nama dia GLAM HEART ~THE BODYSHOP & GLAM HEART~ bertempat di pavilion crystal fountain..bertarikh pada 18 jun 2011..time 7.30 mlm,,huhhuhuhu FREE plkk aii nakk jumpa NUBHAN ,,NUBHAN wahahaa,,hbs gilerr aku datang wahaha..=D NUBHAN fans semuaa kena pakai baju warna orenn aduihh mana aku nak crkk bju oren??hahhaa..aku mana ada bju warna orenn..hitam putih coklat pink adolaa berlamnbakk haha..=D ermmm insyaallah kalau takde pape halangan dapatla gi kalau takk takpelahh tunggu lain kali leh jumpa nubhan lagi huhuhu..=)









               

No comments:

Post a Comment