May 5, 2011

pertukaran aliran n kelas...

haliuuu.ok ni aku nak luahkan perasaan japp hahhaa..=D
ok aku nak tukarr alirann dari aliran SAINS TULENN KE ALIRAN AKAUN,,sekarangg hahhaa..=-D
giloo nak tukar sekarang sabr2 huhh yang pastinyo thn depan taknak aku amek SPM DALAM ALIRAN SAINS TULEN takmohh takmohh ..ermm thn lps gile2 aku minat nak masuk aliran sains tulen dan aku pon watla PMR betul2 emm takdela betul2 pon hahhaa..=D dan alhamdulillah keputusan aku melayakkan aku masuk ALIRAN SAINS TULENN then happy gilee yela apa yang aku selalu doa n nak aku dapatt kan gilee tak happy ,,thennnnn apabila dah masuk aliran sains tulenn fuhhh mula2 ok la lagi lama 2 huihhh tension tahap gabannnnnnn gileeeee arrr aku TAK TAHAN TAK TAHAN TAK TAHAN...asyikkk peninggla AKIBAT STRESSSSS yang melampauuu ko tauuuu,,tau takk??arghhh..aku bengang aku tak suka duduk kat kls sainsssss aku nak tukarrrr nak tukarrr gakkk..
minat aku pada aliran sains tulen tidaj ado lagi dah nak wat cam mano den dah tak minat raso bonci plk ehh hahhaa..=D
sejak aku masuk kls sains perhh aii asyik tak sihat jo den ni (hbs loghat n9 kuar huhh) macam2 sakit aku kena emmm..
den tak kiro den nak tukar kls gak sblm spm t n sebelom thn ni gak den nak tukar aliaran den nak amek aliran akaun ,,nak jadi akaunten huhuhuhu..=D

No comments:

Post a Comment