April 29, 2011

cup cakes..

     haii haiii..ok aku nak kongsi gmbr2 cup cake yang comell2 yang aku buat..aikk aku buat ke??hahhahaa..=D








comell tak comell tak??comellkan cam tuan punya blogni hahahha..perasan sudahh..=D hehe..perhh geram btl tgk cup cake diatas canteq2 omell2..tapi sayang saya hanyalah suka tgk sahaja tetapi tidak suka makan cup cake sebab rasanye terlalu manisss,,n bila aku makanje ermm mesti rasa nak muntahh..seriusss byk kali dah makan mesti tak hbs satu cup cake tu yelahh manis gileee pastu krim kat atastu perhh aiii byk gile n manissssssssssss gilaaaaaaa huhh,,selori gula agaknye di ltk hahhaa..=D so kepada anda yang suka makan cup cake tu beringat ingatla ye jgn mkn cup cake byk2 tak elok untuk kesihatan gulaa byk wooo t leh jadi GEMUKSSS OBESITI KENCING MANIS ohhh katakan TIDAKKKKKK..kita sentiasa haruss dalam keadaan yang sihat insyaallah..=) jagalah kesihatan ok..=) ~CUP CAKE~

No comments:

Post a Comment