March 27, 2011

kawan lama or ermm ???ngeh ngeh ngeh..;D





assalamualaikum ,,haii haii.hehehhee..

siapakah insan diatas ye??ngehngehngeh ..;D adolahh hahahhaa..D ermm namnye mohamad haziq bin rosli ,,kawan akulahh sejak darjah satu ermmm,,nape aku suka sangat kawan ngan dia??ok first sebab dialah kawan lelaki pertama aku  masa mula2 masuk sekolah rendah..dahla satu kls sekolah kebangsaan n sekolah agama,,ermm kedua dia gakla kawan lelaki yang plng rapat ngan aku dari darjah satu sampailah darjah 6 emm tapi bila masuk sklh menengah bye bye lahh dia gi sekolah seksyen 18 aku plk sklh mana lagi smkjk la hahhaa..;D haishh kalaula aku sklh ngan dia kan best hahaa..;D

best sangat kawan ngan dia masih ingat lagi kenangan kenagan cehh oversudah hahhaha..;D masa darjah satu diani pernah halang aku nak keluar kls timetu nak gi rehat pastu tetibeje dia datang halang aku depan pintu dia kata apa ntah aku pon dah tak ingat hahhaa..;D tapi sweet gileerrr huhuhu..;) then masa darjah 3 plk aku dok sebelah dia kat sklh agama dia ketua kls ermmm memang rapat gilerr arr aku ngan dia kamcing hbs huhuhu...plng aku ingat ermm takleh blahh ado plk dia kata aku comell,,hahaha,,malu gilosss seb baik takdo orang nmpk maluu sungguh siap sentuh pipi den tapi guna pensil k bukan guna tngan dio giloo kalau guna tgn dia ...haishh diatu memang buat terkejut den joo mase tu dahla tgh ada ustazah kek depan semua tgh buat homework tetibe plk dia leh kacau aku gilee terkejutt tetibe dio sentuh pipi den hahaha..;D sweet memory hahahhaa..;D

ermm,,bukan tu je yelahhh kitaorang kan kamceng,,hahhaa..;D time tu ustazah ni sibok bebeno jual vitamin dia haha,,aku ngan haziq pe lagi selau pakat beli vitamin sama2,,pastu makan sama2 haha..;D then suatu hari ustazah ada wat kls tambahan ermm aku ajak la si haziq ni dia pon on je hahah,,so kitaorang masukla kls tmbhntu sama2 suka gilerr hahaha..;D aku ingat lagi time ub tajwid aku dapat 100% (perhh pandai aku)hahhaa,,haziq plk dapat 90 lbh pastu aku glkkan dia jahat woo aku hahha..;D haziq ni suka buat kelakar aku dok ngan dia asyik glkkkje tak hbs hbs haishh,,ermmm time nak amek reportkad ,,sian dia dia punya reportkan hilangg haha,,adehh pastu bila aku amek sibukkje dia tanya aku byk kali anis dapat bape anis dapat bape??aku sajeje diam taknak gi tau dia taula dia pandai haha..;D time aku nak blk ermm tgn dia plk halang kat meja tu dahh cane aku nak kuar pastu aku tlkla tgn dia ckp tepila haziq aku nak balikkla byee sian dia haha..;D

perhh pnjng gilerr hahhaa..byk lagi sebernanye ngehngeh tapi takpelahh malas nak cite maluuu hahaha..;D hanya itu saje hahha,,,pmr haritu haziq dapat 9a perhhh terer dowhh n sekarang dia sekolah dekat sbpi gombak,,gudluck haziq ngehngeh..;D kao tu dahla kacak mesti ramai pompuan tergilerr gilerr kat kau huhuhu..;D

No comments:

Post a Comment