February 25, 2011

selamat tinggal lagi kepada kawan..;(

salamm,,haluuuu...ermm harini hari last nadirah sekolah kat SMKJK ..ermmm..;( dia akan berpindah ke SEKOLAH MENENGAH TEKNIK SHAH ALAM,,sekolahtu dah tukar jadi SEKOLAH MENENGAH VOKASIONAL SHAH ALAM bukan TEKNIK  lagi,,ermm sayanggnyelahh elok2 dah dapat aliran sains tapi kena tukar sekolah its ok bebeh haha..;D yang penting ko berjaya k ;)

ermm lpsni agak sunyilah nanti dah takde kawan sebelah aku so aku dok sebelah ngan ros la ,,mula2 memangla sedihh kott tapi lama2 insyaallah sedih itu akan pulihh..aku baru je pulih darih sedih dah sedih balik ermmm,,nape ye tahunni aku byk sedih??why??why?why??ermm ntahla papepon sedih itu akan hilang dari hati ku juga insyaallah ,,,walaupon agak susah..

sebab kadang2 aku asyik teringat kan diaorang  NATASHA,,,SYAFA,,NADIRAHH,,n tutt hahhaa,,secret hehhee..;D
k la chawww..NADIRAH BYE2..MISS YOU..;)

No comments:

Post a Comment