February 17, 2011

~basket ball~

assalamualaikum..huhuhu...uihh lama dah tak update aku punya blog hihihi busy bebeno kalah perdana menteri kott hahaha..;D
yupyupyup nak ceritani hahaha..;D tahunni gilerr aku aktiv kat sklh hahhaa tak taula nape haha..tapi aku memang suka gegila akuni seorang yang takleh dok diam sebenarnya sebabtu tahunni aku gegile aktiv sebab rasa dah tua kat sklhtu hahaha..;D
kalau macam thn lps gile tak berani n malu nak main basket ball sbb ada si mamatni  NAZRUL AMIN (5T2 2010) nape ngan dia??haha ni citenye hasihh mls nak arr nak cite psl budak poyotu arghh..sibukje thn lps aku msk bola keranjang dia pon masuk poyo lahh kau haha..;D seb arr dia dah hbs sklh huhu suka suka..arghh mls nak ckp psl dia lntk dia arr..ermm semalam aku main basket ball perhh lasak gile aku main sampai aku terjatuh seluarkoyak kat kaki (lutut) habis berdarah ngan bengkak lutut aku dibuatnya,,sakitt dohhh arghhh tapi aku peduli apa harini aku main gak haha budak tak dok diam katanyakann hahhaa..camtulahh huhuhu..;D,tetibe masa berehat akak fiqah tarik tangan aku nak masuk untuk wakil sekolah tak??aku gile terkejut..ha???wakil sekolah??errrr tak beranila (dalam hati dup dap jantung aku) hahahaha..;D gilee tetibe tercalon nak masuk wakil sekolah??perhh aku takla reti sangat main basket ball just baling2 bola leh arr hahaha..;D

aku suka main bola jaring ,,uihh cakap pasal bola jaring gilee aku rindu nak main bola jaring balikk ermmm,,dulu time sklh rendah gilee aktiv aku main bola jaring wakil sekolah lagi huhu,,tapi masuk sklh menengah tak main adehh tetibe fom4 main basket ball nak wakil sekolah plk aduihh aku taknak arr hahaha..;D kalau bola jaring nak sangat2 bolehh aja hahahaa..;D tadi aku shoot bola keranjang kat gol bola jaring hahaha..bantaii rindu nak main bola jaring punya pasal hahaa camtulaha jadinye ye hahaha..;D gilee panas arr tadi arghh hitam muka aku hahaha...tadi semangat aku main walaupon ngan kaki bengkak2 ngan sakitnye aku belasahje hahaha..;D

start minggu depan malass arr nak gi main basket ball dah nak study plkkk adehh 28.2.2011 ujian bulanan1 adehhh ujian pertama aku dalam fom4 ni huhuh takuttt semua lainn kott tak sama cam dulu takutt..aku takut subjek ADDMATH,,CHEMISTRY,,BIOLOGY,,PHYSICS arghhh takut gile sebab subjeknilah baru yang aku bljr dalam hidup aku hermm aku harap aku leh jawab taknak GAGA; AKU NAK LULUS..LULUS..LULUS..INSYAALLAH,,doakan anis ye harap2 leh jawab amin..
ok mau out tatata...;)

No comments:

Post a Comment