February 26, 2011

apabila daku kebosanan haha..;D




salamm,,hai,,hai hahaa..;D tgkla ntah pape gmbr kat atas haha lawaakk ajelahh hahhaa..;D
ni time aku kebosanan nilah jadinye tangkp gmb takdo kojo lain nak buek hahhaa..;D
ish2 anak darani memang gilee camera apo nak jadi??hahhaa..;D itulah diri saya ye suka bergmbr hahaha..;D
hobi kedua,,hobi pertama memasak ofcose sejak aku kecil lagi aku dah pandai masak tau maklumla aku anak sulung semua keja rumah aku kena buat mama & ayah aku busyy woo keje sabtu pon keje soo akulah yang selalu buat keje rumahh termasukla masak ponn huhu,,i like cooking ,,,tak susahla masak senang gilerrr,,huhuhu...aku suka gilerr masak best2..

ni apa cite psl masak tetibe??hahahaha..;D takdo sajo cite pasal hobi den hahaha..;D takdo kojo camnilah haha,,sebernanya aku stress sbb dah nak ub1 dah ni arghh aku takutla ermm hope leh buat..tgkla gmbr kat atastu muka budak form 4 hahaha..;D k bye,,muahh..;D

No comments:

Post a Comment