January 4, 2011

SHOWBIZZ~LANGKAH NUBHAN~



yeahh..malatopss nubhan posing ensem gilerr huhu..hahhaa..jom beli majalah REMAJA keluaran bulan januari beli jgn tak beli haha..(promote plk den hahah) aku ni pantang sikit nmpk gmbr nubhan kat mana2 kat majalahke,,surat khabarke,,kat mana2lah mesti kena dapatkan huhu..kalau tak dapatkan aku akan rasa rugi n tak sampai hati biarkan je gmbr dia hahhaha..(blh plkkan pelik2)hahhaa..kalau terjumpa gmbr dia kat tepi jalan yang orang buang pun aku akan amek hahhaa..belum pernah berlaku lagila haha..tak blhla nmpk gmbr dia memang tak senang aku dibuatnya selagi tak dapatkan gmbrnya hahah..gilak sudah akuni hahaha..tapi tgk harga gakla haha kalau mahal bebno takpelah simpan hasrat dlm hati jela haha,,kalau kat majalah kompemm aku beli huhuhu..yolahh nak wat cam mana kan minat sangat2 kat nubhan ni sejak dia dari dalam akademi fantasia lagi aku dah dok minat kat diani hahhaa..huhu,,artis pertama yang aku minat pulak sebelumnni tak pernah aku minat artis tak taula nape hahaha,,tetiba je masa af6 aku terminat kat nubhan ni haa,,hahhaa..huhu,,kalau dah minat tu haaa terus minat kat dialah kann haha,,sampai masuk fanclub dia huhuhu,,haha,,lagi2 dapat jumpa ngan dia lagila gilakk sudahh aku dibuatnye kann hahhaa,,masa aku jumpa dia memang timetuh dah minat kat dia tapi blm jadji funclub dia lagi cost tak tai nak daftar jadi fanclub dia haha,,tup2 dia tanya nubies ke??nubiestu fanclub diala haha,,aku pun jwbla tak blm lagi dia kata masuklah huhu,,aku memang naj mask hahha,,cuma taktau nak daftarje haha,,balikje esok ,,lusanya apa lagi aku minta tlng wani watkan yesss akhirnya dah berjaya daftar n aku pun jadilah salah seorang fanclub dia huhu,,happy gilerr haha,,best gilerr jadi fanclub dia huhu..;) perhh pnjng giler aku tulis haha,,camnilah kalau tulis pasal nubhan leh wat novel adehh,,kalau bm karangan srh tls cite pasal nubhan kompem aku dapat A hahhaa,,n panjng bejelar kau tls lbh 3 muka suart kott hahhaa..ishh,,ishh gilak punya budak haha,,fanatik bebeno kat nubhan hahhaa..camnilah aku hahaha..memang gilakk kalau cita pasal nubhan tak henti2 hahhaa..dah2 adehh nak wat homeworkni dah2 haha,,kla tuja hhhaa,,support nubhan ,,huhu..CAYALAHH NUBHAN ..NUBIES LUV U NUBHAN..hahha terlebih sudah(gedik gilerr budakni menyampah plk aku rasanya hahhaa..) chowww..;)

No comments:

Post a Comment